Do týmu Informační a kybernetické bezpečnosti hledáme nového kolegu/kolegyni, kteří by nám pomohli s oblastí plánování kontinuity podnikání (Business Continuity Management). Půjde zejména o tvorbu a aktualizaci scénářů hrozeb a plánů pro zvládání neočekávaných situací, jejich pravidelné testování, provádění krizových cvičení a školení zaměstnanců.

Business Continuity Specialist

Místo výkonu práce:

  • Praha, Brno, Ústí nad Labem

Termín nástupu:

  • ihned je ideál

Náplň práce:

  • Návrh a revize postupů a procesů při neočekávaných událostech – hlavní část agendy zaměřená na oblast Business Continuity Management (BCM) a řízení rizik IT.
  • Spolupráce na návrhu politik pro provoz a správu informačních systémů, příprava business continuity plánů.
  • Zapojení do důležitých firemních projektů, hodnocení business a IT požadavků, spolupráce na analýze hrozeb a dopadů (BIA).
  • Spolupráce při hodnocení dodavatelů a jejich služeb z pohledu BCM a návrhu SLA.
  • Spolupráce na tvorbě strategie řízení kontinuity podnikání a kybernetické bezpečnosti organizace.
  • Tvorba a pravidelná aktualizace interních standardů BCM a související dokumentace.
  • Organizace a koordiace pravidelného testování krizových scénářů a plánů obnovy, spolupráce na jejich vyhodnocení.
  • Provádění pravidelných školení zaměstnanců v oblasti BCM a reakce na neočekávané události.
  • Spolupráce při řešení provozních a bezpečnostních incidentů a řízení rizik informační bezpečnosti.

Váš profil:

  • Vysokoškolské (preferováno) nebo středoškolské vzdělání a alespoň 3 roky praxe v oblasti plánování kontinuity podnikání nebo krizového řízení.
  • Zkušenost s plánováním BCM a tvorbou související dokumentace.
  • Znalost mezinárodního standardu ISO 22301, výhodou jsou odborné certifikace
  • Zkušenosti s procesním a projektovým řízením, znalost procesů IT
  • Týmový hráč s dobrými komunikačními dovednostmi
  • Samostatnost při řešení svěřených úkolů, analytické myšlení, systematický přístup
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

Co Vám u nás nabídneme:

  • Spolupráci na budování nových řešení, nastavení a zlepšování interních procesů a postupů
  • Práci ve společnosti, která chce využívat moderní IT technologie
  • Flexibilní v pracovní dobu a možnost využívat home office
  • Přátelskou pracovní atmosféru v týmu
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou, práci na plný úvazek, pracovní dobu 37,5 hodin týdně
  • 5 týdnů dovolené
  • 3-5 dnů osobního volna
  • Systém benefitní cafeterie, kde si můžete sami vybrat jak utratíte své peníze (příspěvek na penzijní připojištění, životní pojištění, dovolená, sport, kultura atd.).

A co teď?

Vidíte se jako součást našeho týmu? Tak to je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka Mám zájem.
Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte na 605 754 687 (Petr Pěčka)

Informace o pozici

Místo pracoviště

Prosecká 855/68, 190 00  Praha-Prosek, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

GasNet, s.r.o.

 

Kontakt

GasNet, s.r.o.
Petr Pěčka
Telefon: 605 754 687